maanantai 28. elokuuta 2017

Treenikatsaus viikkoon 34

Arkena treenasin kevyemmästi, sillä lauantaina oli tiedossa kisat. 

Maanantaina treenasin salilla kädet, yläselkää ja rintaa. Loppuun poljin vielä 15 minuuttia kuntopyörällä kun odottelin että veli saa tehtyä treeninsä loppuun. Melkein heti salin jälkeen lähdettiin 40 minsan kävelylle. Vielä illalla juoksin 40 minuutin pk-lenkin, joka ei kylläkään kulkenut kovin hyvin. Korkeat sykkeet jnejne... Lenkin jälkeen tein 25 minuutin aamun flow Yogaiasta. 

Tiistai lähti käyntiin jalkojen hieronnalla ja päättyi puolen tunnin yin joogalla. 

Keskiviikkona kävin rauhallisella aamukävelyllä, 3,8 km / 49 min. Päivällä 20 minuutin cardio ja voima -treeni Yogaiasta.

Torstaina oli vuorossa kovempi lenkki. Ensin 15 minuuttia / 2,25 km verkkaa, sitten puoli tuntia lauantain kympin kisavauhdilla eli 5 min/km. Muistaakseni ei ollut vaikeaa pitää vauhtia tavoitteessa mutta rankalta se tuntui kuitenkin. Keskisyke tuolla 185. Loppuun vielä ihan kevyesti verkkailin toiset 15 min / 2,05 km. Tunnissa kertyi 10,35 km. 
Illalla tein Yogaiasta dynaamisen hathan.

Perjantaina illalla rentouduin puolen tunnin yin joogan parissa.

Lauantaina oli kisat, joista enemmän edellisessä postauksessa.


Sunnuntaina pyöräilin kevyesti 9,5 km ja tein puolen tunnin rentouttavan joogan. 

Ma: Sali 55 min. Kävely 40 min. Juoksu 40 min / 5,9 km, keskisyke 152, -vauhti 6:45 min/km.
Ti: Yin jooga 30 min.
Ke: Kävely 49 min. Cardio ja voima 20 min.
To: Juoksu 1 h / 10,35 km. Dynaaminen hatha 38 min.
Pe: Yin jooga 28 min.
La: Kisat. Juoksu 10,5 km / 50 min, keskivauhti 4:43 min/km. Lisäksi verkat yhteensä 3 km. Syvärentoutus 20 min.
Su: Pyöräily 9,5 km. Rentouttava jooga 30 min.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti